Tuesday, 4 April, 2017
Home >>> Apps >>> App Store Apps >>> Fragger Top 10 iPhone game review
fragger2

Fragger Top 10 iPhone game review

Oni koji su stekli naviku da povremenu dokolicu krate igranjem flash igara na internetu sigurno su upoznati sa stranicom miniclip.com, poznatu po dosta širokom izboru igrica. U vremenu sveprisutnog iPhonea i usluge Appstore odgovorni sa miniclip.com odlučili su se neke od svojih najpopularnijih proizvoda ponuditi i za iOS platformu, tako i igru Fragger.

Radi se o igri baziranoj na konceptu fizike, žanru koji je Rovio u neku ruku utemeljio na iOS platformi svojom esktremno popularnom igrom Angry birds, a review iste, takođe, možete pronaći na našoj stranici. Koncept je jednostavan, u ulozi ste vojnika čiji je glavni cilj svoje protivnike uništiti korištenjem ručnih bombi. Pomicanjem prsta preko ekrana vašeg uređaja određujete ugao pod kojim će bomba biti izbačena kao i jačinu izbačaja. Zvuči jednostavno? Vjerujte mi na riječ da to baš i nije slučaj svaki put! Igra vas vodi kroz nekoliko chaptera od kojih svaki sadrži par desetina levela. Kada sam započeo sa ovom igrom, prije nekih mjesec dana, prisutni su bili chapteri „Desert strike“ i „Lost city,“ da bi danas bio dostupan „Atlantis,“ te nedavnim updateom i „Arctic storm.“ Prvi navedeni „Desert strike“ donosi 40 level-a dok ostali chapteri sadrže po 30.

Neki će biti prilično jednostavni dok će drugi od vas tražiti razvijanje posebne strategije da uništite protivnike skrivene iza sistema cijevi i različitih prepreka, a postoje i oni koji će vas dovesti do ludila i natjerati vas da telefon ne ispuštate iz ruku dok ne pronađete rješenje, možda čak i rizikovati da vas djevojka zatekne kako bijesno tresete iPhone jer niste prešli level, da, nekima se i to događalo. Komplikovanost zadataka raste progresivno kroz pojedine chaptere ali zavisi i od vaših individualnih sposobnosti organizacije i taktičkih sklonosti.

Igra zaslužuje svaku preporuku sa moje strane kako zbog inovativnog koncepta ali i zbog činjenice da može pozitivno djelovati na vas jer podstiče kreativno razmišljanje, širenje percepcije i unaprijeđivanje vaše logike. Bilo da se odmarate ili čekate nekoga ili nešto ovo je igra koja će vas prilično zabaviti i makar na kratko otjerati dosadu od vas.

Fragger, u verziji 1.5, trenutno je dostupan na Appstoreu za 0.99$, što vjerujem da nije mnogo, a sa drugim alternativama downloada igara i aplikacija ne sumnjam da ste upoznati.